One to think about…

“Performance”

• Are you monitoring freespace or usedspace?
• Is every free CPU cycle a wasted one, or one waiting to be used?
• Do you like mountains or Hills in your graphs?
• Capacity planning? or Performance tuning?

About Chris Gralike

Momenteel ben ik manager van de afdeling business continuity bij de zakelijke IT dienstverlener AMIS Services BV. Sinds 2003 ben ik actief in de ICT branche. Tussen 2003 en nu heb ik verschillende rollen vervuld. In de rollen: systeem- en netwerkbeheer, system engineer, servicemanager en nu practice manager ben ik in contact gekomen met uiteenlopende technologieën, methodologieën, ideeën, oplossingen en innovaties. Een rijke ervaring waarmee ik de klanten van Conclusion en AMIS elke dag probeer te ondersteunen. Mijn credo: 'Altijd opzoek een win-win tussen business en technologie.'

Posted on May 19, 2009, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

